10 april 2012

Påskveckan med stort P

Tjenare mittbenare, här är jag igen! Två inlägg på en dag och chocken är total. Men nu är det så att jag har plugg som behöver göras men som jag inte vill göra och då kan man hitta många sätt att fördriva tiden på, hehe.. Sedan får väl tiden utvisa om den här bloggtrenden fortsätter eller om bloggen går i dvala igen. Just nu är jag dock en gnutta pepp så därför kommer här en drös bilder från min skidpåskvecka uppe i fjällen. Den var perfekt avvägd med tillräckligt av allt - vila, motion och plugg. Jag är fantastiskt nöjd och glad, skulle inte ha något emot om man fick en vecka ledigt till!
















Tog inte så många bilder alls den här en veckan. skidade desto mer istället. Det här var ett hopplock från alla dagarna förutom söndag då vi åkte utför. Tog några bilder då också men de har bror min på sin mobil.

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar