20 september 2012

Instagram


Jag har sen några veckor tillbaka ett instagramkonto! Jag har nu kopplat upp det till min tumblr så alla bilder som jag lägger upp på instagram hädanefter kommer att finnas till beskådan där också. Länkarna till mitt tumblr-och instagram-konto hittar ni här till höger. 

Dessa är ett urplock av mina tidigare upplagda bilder.

1. En nässelfjäril som hade tagit sig in på mitt rum.
2. Minnen från Venedig.
3. Mimmi och jag på V-dalas Reccegask.
4. Backträning på väg till Blåsenhus och kursstarten.
5. Dagens vackra vy - Uppsala.
6. Försökte avvärja en förkylning.
7. Pausunderhållning under Capri-Sonne cup i Stockholm.
8. Provade en stickad tröja inne på Weekday.

Jenny

3 kommentarer:

  1. Hattest du einen Schmetterling im Zimmer? Wie kann es passiert? Aber diener bilder sehen sehr schön aus. Ich glaube dass ich Uppsala ein bisscen vermisst hatte, aber die Kirche hier ist viel größer dann die Kirche van Uppsala. Ich hoffe dass du alles verstehen kann. Bis bald <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Google translate löser det mesta! Dock så översatte den inte allt men jag som är ett språkfenomen utan like förstod nog allt ändå! Jag hade fönstret öppet under dagen och en glipa i nätet så den hade smitit in då antagligen. Märkte den inte på kvällen utan vaknade med den flygandes i rummet, det var mycket trevligt faktiskt. Sa du att kyrkan är mycket större där än i Uppsala? Tror jag så mycket jag vill på. :)

      Radera
  2. Hattest du einen Schmetterling im Zimmer? Wie kann es passiert? Aber diener Bilder sehen sehr schön aus. Ich glaube dass ich Uppsala ein Stückchen vermisst hatte, aber die Kirche hier ist viel größer dann die Kirche van Uppsala. Ich hoffe dass du alles verstehen kann. Bis bald <3

    SvaraRadera