20 maj 2011

19 timmar

Idag gick jag upp halv fyra. Det är väldigt tidigt på morgonen. Jag var ganska pigg då men självklart hade jag en anledning till att gå upp så tidigt, det är inte något man gör frivilligt. Vi skulle nämligen träffas vid skolan klockan fem för att bege oss med bil till Örsundsbro där kikarna var inställda på fåglar. Det var mycket trevligt och jag hörde en Rördrom som är en väldigt deppig men komisk fågel. När vi tröttnat på fåglarna så la vi oss och solade istället. Jag var hyfsat pigg under hela dagen men nu är jag inte så pigg längre. Dessutom ska jag upp halv sju imorgon. Det är inte pepp, jag vill helst sova hela dagen eller varför inte hela helgen? Skulle vara välbehövligt.



Jenny

1 kommentar:

  1. Sv; nej jag förstår verkligen inte varför någon vill se ut sådär? det ser bara bokstavligt talat sjukt ut...

    SvaraRadera