13 juni 2011

Det stora blå



Idag (eller igår eftersom klockan är mitt i natten) tog jag mitt första dopp för året, härligt men kallt var det! Vi mätte temperaturen till ca 18 grader men det behöver nog bli någon grad varmare för att man ska tycka att det är riktigt njutbart. Dessutom hade det åskat under dagen så det var inte så att man var i ett jättestort behov av att svalkas vilket var fallet igår (eller i förrgår då) när Lova och jag var hos Olivia och hängde vid hennes pool. Då stod termometern i vårt kök på 39 grader (!) och solen gassade på oss där vi låg. Min vana trogen glömde jag att smörja in mig vilket orsakade den otroligt hemska bikinibrännan som ni kan skymta här på bilden ovan (som jag för övrigt var tvungen att göra svartvit för att det röda skenet bländade mig så). Nu är det dags att gå och lägga sig trots att det är sommarlov och allt, ögonlocken faller ner på mig.

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar