14 januari 2012

Fredagsmys




Igår fick vi sluta tidigt i skolan. Istället för tjugo över fyra så gick jag från skolan vid ett - skönt! I den kalla blåsten och snön tog Lova och jag oss ner på stan där vi som vanligt gjorde ett besök till Myrornas. Där köpte Lova en otroligt gräslig jultröja som hon var otroligt nöjd med. "Nu är mitt liv lite mer komplett!" var hennes kommentar när vi kom ut från affären. Hon är ju inte riktigt klok den människan. Sedan mötte vi upp med Olivia och efter att jag köpt en foundation på H&M så begav vi oss till Storken där vi sedan fastnade i timmar. Riktigt mysigt var det att umgås med dessa två fina personer! Bilderna är förstås från caféet. På kvällen kom även Olivia över till mig och vi satt och pratade i timmar om allt möjligt. En mycket bra fredag helt enkelt!

Jenny

3 kommentarer:

  1. ska nog börja använda tröjan i sisådär april-maj, annars tror väl folk att man antingen inte fattat att julen är slut eller att man är en julfanatiker och så kan vi ju inte ha det!

    en riktigt mysig eftermiddag var det, är lite förvånad över att det ens är tillåtet att sitta kvar så länge utan att fika!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Och vad ska de tro när du har den på dig i april-maj, så lång bort från julen som man kan komma? Självklart är det tillåtet, bara du köpt något fika. Sen kanske de som kommer in och caféet gärna skulle se att bordet blir ledigt men det är mindre viktigt. Fett mysigt ju att chilla timtals på café! :)

      Radera
  2. Det var very trevlo med vår lilla fikastund och pratkväll. Dock vet jag inte vad jag ska säga om den lilla röda figuren som hoppar omkring på dina bilder :P Ja jag håller mig uppdaterad, tänkte bara at det kan vara trevligt att få en kommentar några månader senare.;)

    SvaraRadera