19 november 2012

Matreportaget























Ett mycket efterlängtat inlägg som många har bett mig om att lägga upp. I Venedig gick Sara, mor och far och tjatade på mig att ta fler matbilder hela tiden. Jag sa att det räcker väl med en bild på en pizza men de envisades. Eller? Kanske inte riktigt.. Mycket härlig mat blev det i alla fall i Italien och dessa bilder är endast från Venedig. Vi var ju ännu fler dagar i Lido de Jesolo som är en badort som ligger en bit utanför Venedig. Bilderna därifrån har jag knappt tittat på men jag slår vad om att de är lika fantastiska de. Jag blir alldeles hungrig av att se all den här maten...

Jenny

1 kommentar:

  1. Hahaha kommer ihåg hur kameran åkte upp varje gång mat kom in på bordet och dina föräldrar suckade högt :P feeeeeett gott btw.........

    SvaraRadera