19 november 2012

Venice 2012





























Sara la upp en bild från Venedig på sin blogg för någon dag sedan och jag bestämde mig då för att ta en nostalgitripp igenom vårt stora Venedigalbum. Det är nästan ännu vackrare än vad jag minns det! Sjukt fin stad helt enkelt. Filmade en del när vi gick i Venedigs gränder också och klippte sedan ihop alla filmer till en men den blev så stor att jag inte kan ladda upp den vilket är sjukt störande. Vi får väl se om jag lyckas lösa det senare.

Jenny

2 kommentarer:

  1. Åh den filmen vill jag ha! Dropbox? USB? Anyway you want it, thats the way i need it!

    Åhhhhhh det är en så SJUKT fin stad så jag dör. Måste också lägga upp ett inlägg med massa bilder tror jag. Ska försöka ta andra än dom du lagt upp..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe jaa kanske USB, ska ta och kolla på den igen och se om jag kan göra något åt det. Jag höll på att lägga upp några av de bilderna du la upp på facebook så hehe, du får jobba på. Älskar de med tvätt, blommor och gamla husväggar - sjukt vackert tillsammans!

      Radera