24 november 2011

Bright



Sitter i skolan och vaktar prov, cool man känner sig! Hittills har de inte fuskat! (tror jag i alla fall hehe...)
Imorgon ska jag och Lova troligtvis gå på Tolvskillingsoperan på Uppsala stadsteater, om vi nu bara har fått biljetter. Det ska bli mycket fint det. På lördag blir det bio (Breaking Dawn del 1) med Flodmark. Ska bli väldigt kul det med! Jag är så himla kulturell av mig, tar in kultur från alla olika nivåer! Jahajaha, nu ska jag fortsätta plugga Psykologi och hålla koll på mina provskrivare. C u l8r allig8r! hehe...

Jenny

2 kommentarer:

  1. Yey, hejsan! Jag måste berätta en sak!
    Det är en stor tävling i min blogg - man vinner valfri väggtext/väggdekor som är jätte bra och fina!
    Klicka på länken för att komma till tävlignen:
    http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/november/vinn-vaggtext-vaggdekor-fran-paxlux.html#comment

    Tro mig, du kommer att älska tävlingen, ha en bra dag!
    P.S , JU FLER ÄR MED, DESTO ROLIGARE, SÅ VA MED DU OCKSÅ! :D

    SvaraRadera
  2. (nu vet jag inte hur man svarar på bloggkommentarer, eller om man ens kan, så jag svarar här!)

    http://knowyourmeme.com/memes/x-all-the-y här har du en förklaring till bilden, hehe!

    SvaraRadera