19 november 2011

I find myself there waiting at the shore




Islands and shores - Deportees


Jag har en fråga att ställa till den som är boss över det här stället som vi kallar jorden:
what's up with the weather, ey?
Borde vi inte ha en drös med minusgrader och borde det inte vara snö uppe i Kiruna vid den här tiden på året! Jag börjar bli lite smått orolig. De bilderna ni ser här ovanför är från förra årets julhelg och ärligt talat så börjar jag nästan längta lite efter den första snön nu. Eller jag längtar kanske inte men jag känner mig redo att ta emot den i alla fall så kom någon gång då för sjutton gubbar!


Igår var det fredag och en hyfsat dryg dag men en hyfsat fin kväll. På morgonen missade jag bussar och hade mig vilket gjorde att jag var stressad och sur när jag väl kom till skolan. Då visar det sig att allt mitt stressande med bussar och tåg var helt onödigt för vår lärare var hemma med sjukt barn. Yipiee! Detta betydde att tre lektioner gick bort och en massa håltimmar fyllde dagen istället. Kul kul... På kvällen var det dags för lagfest som bestod av bowling, tacos och trevligt sällskap (minus min huvudvärk som inte borde ha blivit inbjuden). Bowlingen gick sämst men tacosätande var jag oerhört skicklig på. Nu ska jag vara tyst och plugga istället, chillivippen!


Jenny
P.S Har ändrat design igen som ni kanske märker, är lite velig så det är nog inte sista ändringen som sker... hehe D.S

1 kommentar:

  1. Hihihihihihihi. Men för att svara på dina frågor, jag får 50 kr i timmen och sen provision på det. Så om jag inte säljer nånting alls så tjänar jag 150 på en kväll. Lite cash iaf, inte värsta superlönen men det räcker! Tyvärr så ringer vi inte till Uppsala så du får flytta först om du vill ha ett samtal ;)

    SvaraRadera