18 augusti 2011

Tekniskt obevandrad


Jag är nu stolt ägare av den här godbiten här ovanför, HTC Wildfire S heter den. Riktigt cool mobil med touchskärm och internet och grejer, wow! Enda problemet: jag är helt borta när det gäller alla dessa nymodigheter. Jag har ju hört att det tisslats och tasslats om appar, android, wi-fi och allt vad det heter men att själv använda grejerna - svårt! Börjar få ett litet grepp om alla dessa appar nu men att manövrera touchskärmen är ju riktigt trixigt! Just nu tar det typ en timme att skriva sms och det första som hände när jag fått igång mobilen var att jag råkade ringa personen överst på kontaktlistan, inte helt lyckat! Så nu ska jag sluta skriva på den här bekväma mackapären (bra ord förresten, mojäng är också schysst, istället för tråkiga ordet sak) och träna att skriva på touchskärm! Tjingeling!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar