25 augusti 2011

Vanliga vardag


Förlåt för den kassa uppdateringen men som rubriken antyder så har vardagen dragit igång den här veckan med skola och innebandy om vartannat. Ingen tid har jag över till att sitta och författa små kluriga inlägg till mitt lilla internetkrypin. Men just idag så har jag bara haft en 50-minuterslektion som började kl 11.10 och som vi sedan dessutom fick sluta 5 minuter tidigare ifrån så nu har jag tid över! Varje skoldag borde se ut på det viset! :P Om någon undrar över bilden så är den självklart från Gotlandsresan och om jag får säga det själv så är den hysteriskt kul. Just som jag står och räknar ner med fingrarna så att mamma som står nedanför rauken vet när jag ska hoppa och när hon ska ta bilden så flyger en mås förbi precis ovanför mig. Och eftersom min kära moder tydligen knäpper bilder lite hipp som happ och inte på nedräkning så tar hon en bild precis då! Det blev en väldigt rolig överraskning när jag kom hem och kikade igenom bilderna. 


Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar