15 december 2011

2012

Kalenderbilder 2012

Jag har faktiskt lyckats välja ut bilder till två unika kalendrar att hänga på väggen hemma i Fernbergarnas diverse krypin. Det var otroligt härligt att kika igenom alla fotomappar från 2011 års fotande, en massa minnen svischade förbi ögonen. Dock tog det väldigt lång tid och jag är som vanligt inte helt fullt nöjd med resultatet menmen. Om den här texten har väldigt mycket fel i sig nu är det för att jag är sjukt trött och borde definitivt inte sitta här. Kikar på musikhjälpen på tvn och klurar på en bra motivering att skicka in till min låtönskning sen. Jag märkte dock nyss hur trött jag verkligen är när jag helt utan förvarning börjar gråta till den här låten som någon hade önskat:

When the mourning comes - Christian Kjellvander
(inspelningen är sådär, lyssna på en bättre på spotify här)

Men missta mig inte nu, låten är väldigt väldigt bra. Jag har hört den förut men då har jag inte blivit lika berörd som jag blev nu. Jag tror alltså att det var tröttheten som visade sig. Men nu vill jag säga till er alla, skänk pengar till musikhjälpen! Förändra någons liv genom att skänka bort en liten slant som du ändå inte behöver. Kanske att de spelar din låtönskning sen också som en trevlig bonus.

Jenny
P.S. Jag har helt skumt gått och blivit medlem på Twitter förresten, dock har jag inte tänkt vara överdrivet aktiv men man vet ju aldrig vad som händer. Detta blir som en förlängd arm till min fina lilla blogg, Jennyalisk93 heter jag där iaf. D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar