9 december 2011

Jag vill ha mer jul! Ge mig mer jul!



Christmas Lights - Coldplay
(Jag har faktiskt längtat efter att kunna lyssna på den här låten igen, 
funkar ju inte riktigt mitt i sommaren. Mysigt att äntligen kunna göra det!)

Jag vet inte om ni märker vad jag försöker göra här men jag jobbar stenhårt på julstämningen i bloggen. Vinterbilder med gnistrande snö, is och skidåkning. Känner ni hur julstämningen börjar komma? Det gör inte jag... Men tröttheten däremot, den kryper mer än gärna på. Jag tror jag ska gå och göra någonting åt den. Tjollahopp!

Jenny

1 kommentar:

  1. Sv; Mot Victoria ;) Första ordet, skitdåliga bokstäver men fett många trippelword/dubbelwordrutor hehe :P jag är också egentligen förespråkare för normal board, men när man väl gone random, you never go back. Typ. När man får 40 poäng som vanligt är det sugigt att få 40 som högst om man sen spelar normal igen.

    SvaraRadera