31 december 2011

Storvretaguld

Bild från unt.se

Den här veckan har det spelats innebandy i massor och på torsdagen var det en mycket trött men glad tjej som firade ett efterlängtat cupguld med att vila hemma i soffan! Vi vann guld alltså, ett riktigt guld! Häftigt värre, efter att ha spelat Storvretacupen i en jädrans massor år så har vi äntligen vunnit! Extra stort i vår egen cup också, vi fick en fin artikel i papperstidningen med bilden här över med. Det var kul det med. Nu ska jag sluta skryta med våra innebandybragder, eller lite skryt till blir det för här är nämligen alla resultaten. 

Gruppspel:
Täby IS 1-0
Duvbo IK 9-1
HNMKY 10-1
Kvartsfinal: Järfälla IBK 9-2
Semifinal: Huddinge IK1 6-5 (efter suddenstraffar)
Final: Täby IS 6-3

Vi går obesegrade genom cupen, dock var det färre lag med än vanligt så lite sämre konkurrens men stort ändå att vinna. Den här låten lyssnades det på en del i omklädningsrummet före match, jag har fastnat för den. Inte rapdelen så mycket men rytmerna emellan är schyssta. Originalet utan rap har dock inte lika upptempo rytmer.


Shake senora - Pitbull


Idag är det förresten nyårsafton för alla som inte visste det. Sista dagen på år 2011. Jag ska fira de sista timmarna med 7 ytterst trevliga personer. Flodmark och jag ska laga mat och göra oss i ordning hemma hos mig först för att sedan bege oss till Olivia där festandet ska äga rum. Knytmiddag, snack, musik och spel - det kommer bli en bra kväll/natt!


Jenny

1 kommentar: