18 december 2011

Mobilbildsmix



1. Lova på SACO-mässan förrförra veckan, tummen upp för framtiden!
2. Början på min fredagskväll, Thaimat+Musikhjälpen
3. Min nyinköpta stickade tröja, mörkblå och snygg är den
4. Utanför Fyrishov, jobbade för damlaget i kiosken idag på herrmatchen (Storvreta vann med 5-3 för övrigt)
5. Apgod chokladbakelse som pappa hade köpt åt mig i fredags, den är att dö för alltså
6. Önskade nyss en låt i musikhjälpen, fint det - min musik räddar liv!
7. Onsdagens finbesök på skolan - Leymah Gbowee 
(var tvungen att ha en till större bild för att det är ett så coolt minne)
8. Den sista bilden är lilla jag i min nya tröja

Jenny
P.S Visst liknade bildkollaget nästan Instagram litegrann? Man kan ju alltid låtsas att man har en iphone men nej så är inte fallet. Jag har en mycket finare liten HTC istället. D.S

2 kommentarer:

  1. Jag fick till min stora förvåning faktiskt en ny dator, så skönt så slipper jag oroa mig över att den ska dö varje gång jag skriver uppsats eller nåt. Sen fick jag lite fina scrapbookgrejor, smink, choklad o cash :) men jag har inte haft "julafton" med mamma än så det blir på onsdag tror jag. Jag är redan nöjd så det blir bara plus sen ;) men allt var bra och fint på julafton, fett trött dock eftersom man tvingades gå upp vid tio typ, och jag hade ju vänt på dygnet så jag hann bara sova typ 6 timmar.. så piff och puff under kalle anka fick offras.... hehe :P

    hur hade du det då? :) är du hemma nu? jag är sjuk nu förresten. jävla näääsa.

    SvaraRadera