10 oktober 2011

Angenäma helgsysslor






I helgen hälsade jag på min nu omyndiga men imorgon myndiga vän Rolf Das Karma (Grattis i förskott älskade Sari!). Vi stoppade mobilerna i fickan och bestämde oss för att spela Wordfeud på det gamla hederliga viset. Det var några mycket trevliga spenderade timmar som följdes av tacos och SATC 2 på tvn med två halvt sovande degar i soffan. En helt okej kväll helt enkelt! Den sista bilden är en hyllning till min lilla livräddare! Denna lilla krabat, käraste Muminmamman, slits och skavs och får ytterst lite uppskattning för sina värdefulla insatser. Hon hänger i ett snöre på min mobil och har hittills lyckats rädda mig från att tappa mobilen vid flera tillfällen. Senaste gången var i Saris hall där jag höll på att tappa min HTC nerför trappen men då fastnade hon där, mellan mina fingrar och mobilen hängde i luften. Tack du käraste Muminmamma, jag ska aldrig någonsin slänga dig!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar