13 oktober 2011

I'm with you




Red Hot Chili Peppers - Globen 11/10 2011

Igår var bror min, hans polare och lilla jag till stora Globen. Jag var så trött innan att jag var orolig för att jag skulle slumra till mitt under konserten men så blev icke fallet. Efter två stora muggar cola var man på banan igen och med musiken och energin från scenen kunde man inte annat än gunga med och njuta. Otroligt fantastiskt bra var det trots att alla mina favoritlåtar inte spelades. Vilken fart det är på gubbarna! ;) Jag lägger upp tre videor här nedanför också men VARNING för mycket dåligt ljud så sänk volymen så att det inte skräller för mycket och skadar dina stackars små öron! Den första videon har dock helt okej ljud men de två andra gav nog inspelningsmanicken upp på för sådär dåligt lät det sannerligen inte live, det må jag säga!

Can't stop

By the way

Dani California

Kolla in killen som dansar för sig själv ungefär hälften in i sista videon, vilken skön kuf alltså. När jag hade tråkigt under någon okänd låt så satt jag och tittade på honom, han stal showen litegrann alltså. Dock direkt när jag börjar filma honom här så sätter han sig ner, undrar om han kände av kameran och blev lite nervös. Märkte också att jag vänder kameran mot mitt diggande sällskap lite senare i videon, det kan du ju kika på om du har lust, haha!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar