20 oktober 2011

För jag har bara regn hos mig


Den här bilden skickade Mimmi till mig för någon dag sen, jag tyckte den var väldigt fin så nu tar jag fram den på mobilen när jag är lite deppig och behöver muntras upp. Idag såg jag ut precis såhär när jag stod utanför ångströms och tittade på kolbitar i en halvtimme. Vi tillbringade nämligen eftermiddagen på ångströms idag med att lyssna på föreläsningar och gå runt till olika stationer. Till vår andra station blev vi utdragna till parkeringen utanför ångströms och just när vi kommit utanför svängdörrarna börjar det droppa från skyn. När vi kom fram till maskinen som vi skulle titta på hade det börja spöregna och detta höll i sig under hela halvtimmen vi var ute men precis när vi kom till svängdörrarna igen slutade det. Jag tror någon sorts gud vill mig illa, väldigt sur blev jag i alla fall.

Daniel hälsar också att han är mjuktuff.

Jenny

1 kommentar:

  1. För att svara på dina frågor:

    1. Halloween var på måndag - det kom tre små barn till mitt hus letande efter godis men jag öppnade inte (då jag glömt bort halloween och inte hade något godis hemma och inte ville riskera något bus på huset.)

    2. Kakhusets.blogg.se är en blogg av ett svensk par som bor i Sydney Australien. Dom bloggar om typ kärlek (MAIN PART), surfing, vardag m.m. Det som är spännande nu är att dom sa när dom slutade blogga 2010 (tror jag det va) att dom skulle nog börja igen när dom skaffar barn eller förlovar sig. HHIHIIHHI

    SvaraRadera