13 oktober 2011

Sista chansen





Jaa, skolfoton blir aldrig bra. Verkligen aldrig, hur man än försöker. I år var sista året och sista chansen att få en bra bild men sista årets skolfotografering såg inte ut som de andra årens och detta gjorde nog skillnad i hur resultatet blev också. Till det bättre vet jag inte riktigt men lite kul har det nog allt varit och kul att man nu kan få kolla på alla sina bilder på Internet. Vi får se om jag köper någon av bilderna men skolkatalogen är jag sugen på att köpa. Här ovanför ser ni min fina klass, två "gruppbilder" på Lova och mig och sist den bästa (=bland de alla dåliga blev den minst dålig) enfotobilden på mig. Ser ut som att jag har fett mycket brunpuder eller nåt på mig, skumt värre för det hade jag ju verkligen inte. Jaa, nu blir väl abc lyckliga också med all reklam de får men det struntar jag i. Bilderna går ju att titta på ändå, även fast de ser ut som reklambilder.

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar