16 oktober 2011

What makes love the exception?


Jag tänkte skriva vad jag har haft för mig igår och idag i det här inlägget men jag kände helt klart att jag är alldeles för trött för att göra det och ska hoppa i mina fantastiskt varma tofflor och ta mig upp till min säng. Tror att mina tofflor ska få ett inlägg dedicerat till sig någon gång bara för att de är så amazing, mamma köpte dem till mig i tisdags och det var kärlek vid första ögonkastet. Jahaja, rubrikrubrikrubrik.. Tror jag lägger in en låt i det här inlägget så du som läser får något att glädjas över, frågan är bara vilken? Rubriken får nog ha något att göra med låten. Vilket tacky inlägg det här blev, jag skyller på tröttheten. Godnatt...

Hey ya - Outcast

Hey ya - Amanda Fondell, idol 2011

Jenny

1 kommentar:

  1. Värsta modebloggs-bilderna ju! Coola i alla fall. Och hon amanda var ju inte fy skam heller.

    SvaraRadera