10 oktober 2011

Walking, talking, colourful




Bilderna är från stugvistelsen förra helgen, det var galet varmt så jag satt ute på verandan och pluggade. Tog en paus och sprang runt med kameran i trädgården för att hinna fånga ljuset, blev ganska lyckat faktiskt.

Idag:
Höll jag äntligen mitt fruktade tal och det gick bra, detta betyder att "hellweek" äntligen är över och att läxdosen nu är i rimlig storlek. Det betyder också att jag äntligen är ikapp, gäller bara att hålla det här nu.

Imorgon:
Ska det provas studentmössor i staden, ska bli intressant att se vad en mössa går på nuförtiden. Sedan beger jag mig till huvudstaden för att gå på konsert i Globen där Red Hot Chili Peppers väntar. Kan inte tänka mig annat än en bra kväll. Tar med mig mobilen så det kommer väl upp lite bilder och möjligtvis något filmklipp här senare.

Nu är det sängdags!

Jenny

1 kommentar:

  1. Härligt att talet gick bra, just nu sitter jag framför min dator o är grön av avund när jag tänker på några heta chillipeppar som springer runt och sjunger - som jag inte ens får se buhu... hoppas du har det riktigt gött o fotta massor, puss på rumpspetsen!

    SvaraRadera