16 september 2011

Aktivivivitet


Japp, du ser rätt, ännu en fjällbild och möjligtvis dyker det upp fler eftersom bror min just lagt in sina bilder från resan på dropbox. Jag hoppas du står ut, om inte så sluta titta då! Men nu ska jag inte prata om fjällen, jag ska faktiskt inte prata så mycket alls. Tänkte bara tala om att i helgen åker jag till Falun med ib-laget för att delta i Sportnik cup. Vi får se hur det går, tydligen ska vi möta rätt bra motstånd men vi ska kämpa! Jag är lite orolig över att jag kanske inte får tillräckligt med skönhetssömn vilket inte är så bra eftersom jag verkligen skulle behöva den efter ännu en skolvecka. Nu ska jag sova va, ingen tid att chilla här längre. Vi höres efter helgen!

Jenny

1 kommentar:

  1. Sv; för det första: fett jobbig rubrik, jag stammade ju och sen såg jag att det va du som hade stammat! Eh till mitt svar på din kommentar: haha, bra att du såg att det va en spermiebild för det va det jag skrek ut när jag knäppte den :P :D bowlaget eh, ligger på en gata i stan, den gatan den där röd-gröna bron är på, uppmot katte typ... MKT BÄTTRE.

    SvaraRadera