8 september 2011

Vi drar till fjällen, fest hela kvällen



Bilder från trippen till fjällen 2010

Ute och glider men vi skippar snowboard och skidor. (för det är ont om snö än så länge och tur är väl det!) Japp, jag beger mig alltså iväg med far och bror till fjällen (Grövelsjön, Idre) över helgen där det ska fiskas och vandras om vädret nu bara tillåter. Dessutom hoppas vi på att höstfärgerna har kommit ordentligt däruppe för då kommer vidderna att glöda otroligt vackert. Kameran är självklart nedpackad och vi åker alltså imorgon eftermiddag. Men först blir det skolfoto med fläkt och grejer! Spännande! Ska det bli det första skolfotot som man faktiskt kan vara nöjd med? Troligtvis inte men hoppas går ju alltid. Nu ska jag sova min skönhetssömn så att jag bländar alla kameror imorgon! Godnatt!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar