13 september 2011

Lämmelbingo







Lite fler bilder från fjällvistelsen bjuder jag på för att jag är så oerhört vänlig. 

Det var massor lämlar som sprang runt på fjället det här året så andra vandringsdagen körde vi lämmelbingo. Det gällde helt enkelt att se så många lämlar som möjligt och helst skulle man ha ett ögonvittne som kunde verifiera att man verkligen sett en lämmel så att ingen skulle fuska och skrika lämmel för varje liten sten man såg. Detta blev dock ett problem eftersom alla som kunde agera ögonvittnen var också de som var med i tävlingen vilket gjorde att alla blånekade till att ha sett att den andra sett en lämmel. Jag är säker på att jag vann ändå för jag hade superlämmelögonen på och såg en hel del lämlar. Dessutom tog jag den absolut sötaste lämmel-bilden som ni kan se här ovanför! Nu ska jag sluta prata om lämlar och lämna datorn för att istället lämla mig i säng. Tjingeling!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar