26 september 2011

Sandigt


Tja, hej, hallå, tjena!
Jag skulle bara kolla hur bilden blev som jag fixade till i pixlr-o-matic-appen på mobilen (tack för tipset Sara). Tog bara en random bild som jag knäppte på mig själv för typ en månad sen. Jag ser lite småarg ut, undra på vem? Kanske på alla läxor som jag vet är på väg att anfalla mig, så kan det vara. Nu har de anfallit i alla fall och jag har hamnat efter för jag tror jag svimmade mitt i kaoset, eller somnade till möjligtvis. Nu har jag inte tid att hänga här längre, har en träning att dra iväg på! Med min nya rosavitis-klubba för min förra älskade blåishålis gick av (gud vad töntig jag är). Vi vann seriepremiären igår mot Saga förresten, det var nice (som en saga, heheehh...). Tyst med dig nu, jaja... Hejdå!

Jenny
P.S Jag heter jennyalisk på wordfeud förresten, för alla som är modiga nog att bjuda upp till kamp. D.S

1 kommentar:

  1. sv; ja visste e det coolt?! yes, ett nytt alfabet. baklänges. och ja bilden är från mobilen, blir lite dålig upplösning när man gör om bilden i pixlr-o-matic i mobilen och sen lägger upp den på bloggen men whatever.

    SvaraRadera