28 september 2011

Evigt ung




Tja! Idag har jag bakat äppelmuffins som ni kanske ser, de blev ganska goda. Lite halvsmaklös deg trots att jag piffade upp den med lite hackade valnötter (väldigt väldigt gott till äpplen) men de var schyssta ändå. Jag har varit i skolan i några timmar idag också, efter lunch träffade jag min PA-grupp och vi skrev klart vår idéskiss till projektet! Wiii! Nu är vi igång äntligen! Japp, det var det jag ville säga. Snart ska jag på träning också som den tredje bilden ska visa, fast den bilden tog jag efter träningen i måndags men ändå. Jaja, nu ska jag kika klart på SATC-avsnittet som jag pausade för att skriva det här inlägget. Hejråå!

Jenny
P.S. Sorry för de kassa bilderna men jag är helt enkelt för lat för att använda systemkameran just nu och dessutom är det kul att fixa i pixlr. Och dessutom så har jag dropbox på mobilen så jag behöver inte ens koppla in nån sladd i datorn och grejer. Känns som om jag har skrivit om det här förut... oh wait! Det var det här nästan alla mina senaste inlägg har handlat om, tur att jag inte nämnde wordfeud i det här inlägget iaf.. Damn it! D.S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar