18 september 2011

bildBOOMb








 


Haha (skrattar åt mig själv), man kan nästan se hur många (få) grader det är i vattnet.

Det här var sista gången jag la upp bilder från den här resan, det lovar jag (nästan). Men de är ju så fagra så jag kan inte låta bli. De flesta av de här bilderna har dock inte jag tagit utan min käre broder. 

Jahapp, då var även den här helgen slut och min innebandybägare är full till bredden (nästan). Vi gick till semifinal där vi åkte ut på straffar mot ett ryskt lag med en tjej som kunde zorra vilket hon också visade med ett snyggt mål (där hon dock hade klubban för högt). Vi spelade bra som lag vilket gör att man är nöjd ändå (nästan). Nu ska jag vila min onda hals och sen masa mig upp till skolan imorrn. Hejsvejs!

Jenny

P.S Har förresten upptäckt att om man trycker på en bild i ett inlägg så kommer alla bilder i inlägget upp som i ett bildspel på skärmen, mycket praktiskt, testa vetja!

1 kommentar:

  1. En hel del bra bilder, du! gillar din min på bilden med renhornet också, hehe.
    jag fattade aldrig att det var utländska lag också, men det gör ju det hela lite coolare faktiskt. större chans att lagen är bra liksom
    och till sist: den där bildspelsgrejen är sjukt praktisk

    SvaraRadera