29 september 2011

Höstrusk minus rusk




Vilken oerhört skön dag vi har haft idagidagidagidag! 20-gradig värme och sol, underbart! Nu är det stjärnklart ute dessutom. Det är otroligt häftigt att bara stå och titta upp på evigheten och än en gång påminnas om hur liten man egentligen är. 

Idag fick vi tillbaka svenskaprovet som gjordes förra veckan, det gick bra för mig. Till min stora förvåning och glädje hade jag parat ihop alla författarna med de olika verken rätt! Cool man är. Vi testade dessutom smittspridning på mikrobiologin idag, det var kul för vi fick gå runt och gnugga fingertoppar med olika folk i gruppen. (eheheh, helt normalt ja) Tror jag ska börja hälsa så på folk alltid. :P 

Jahapp, som vanligt är det lite dålig kvalité på bilderna för att de är tagna med mobilen och omgjorda i pixlr-appen. Jag börjar faktiskt längta efter min systemkamera nu.. Men det behöver jag inte göra länge till för i helgen är jag matchledig så då drar jag upp till stugan och pluggar, chillar och fotar! Ska bli riktigt nice! Btw så är jag ledig imorgon, jennyhjärtastudiedagar=sant. Tjingeling!

Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar