27 september 2011

My army is down, my company old


Pixlr-o-matic tokig har jag blivit då, likaså wordfeud-nörd. Jag som alltid tidigare sa att Internet är totalt onödigt att ha på mobilen och jag behöver bara min mobil för att smsa och kanske ta lite foton. Tji fick jag! Nu är jag väl lika fast som alla andra mobilnördar. Men det enda jag gör egentligen är ju att leka med den, så lite rätt hade jag i att Internet inte behövs. Nu ska jag bjuda er på en låt istället som går flitigt på mitt spotifypremium-konto (ännu en extravagant ägodel av mina, hör bara hur lyxigt det låter: premium...).



Beggars - Bombay Bicycle Club


(hittade bara en live-version men den låter nästan likadant som album-versionen, annars kan ni lyssna på den via Spotify istället. HÄR är en länk.)
Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar